Aug 8, 2012

Natalie Portman indossa occhiali da sole Lanvin

La star Natalie Portman, premio Oscar per il film, “Il cigno nero", è stata avvistata a Hollywood, con indosso un paio di occhiali da sole LANVIN.
Natalie indossa il Modello SLN512S di Lanvin by De Rigo Vision. Prezzo al pubblico: 295 euro.

The star Natalie Portman, Oscar-winning for the film, "Black Swan", has been spotted in Hollywood wearing a pair of sunglasses LANVIN.
The Model is SLN512S Lanvin by De Rigo Vision.
Retail price: 295 euros.


Tra le ultime novità, Natalie Portman, l'attrice di origine israeliana, nata a Gerusalemme e naturalizzata statunitense, ha sposato lo scorzo 4 agosto, il ballerino francese Benjamin Millepied, in una cerimonia molto intima e quasi "segreta". Celebrata a Big Sur (California), con rito ebraico in una residenza privata.  Natalie ha conosciuto Millepied nel 2010 sul set del film "Il Cigno Nero". 

Among the latest news, Natalie Portman, the Israeli-born actress, born in Jerusalem, naturalized American, married the last Aug. 4th, to the French dancer Benjamin Millepied, at a very intimate ceremony and almost "secret". Celebrated in Big Sur (California), with Jewish ritual in a private residence. Natalie knew Millepied in 2010 in the movie "The Black Swan".


Le nozze sono state in perfetto stile "green", con abito nuziale vintage, fedi in oro riciclato e nessuna partecipazione di carta. Per il banchetto nuziale un menù rigorosamente vegetariano e biologico. Natalie è vegetariana sin dalla nascita, e dopo è diventata vegana, una delle varianti della dieta vegetariana.

The wedding was in perfect style "green", with a vintage wedding dress, wedding rings in recycled gold and no invitations in paper. For the wedding a strictly vegetarian and organic menu. Natalie is a vegetarian since birth, and later became a vegan, a variant of the vegetarian diet.

Image courtesy of zimbio.com